مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید فرش، یک راهکار خوب و مطمئن است. و به شما این امکان را می دهد تا بهترین انتخاب را بدون دو دلی و مشکل خریداری کنید. در مشاوره رایگان ساده کارپت، عواملی مختلفی مثل، سلیقه و سبک مورد نظر شما، انتخاب رنگ فرش بر اساس سایر عوامل دکوراسیون و …. سنجیده شده و بهترین و نزدیک ترین انتخاب به سلیقه شما معرفی می شود.

در مشاوره رایگان خرید فرش چه عواملی سنجیده می‌شود؟

  • سلیقه و خواسته مشتری
  • برگزیدن فرش بر اساس جنس
  • تعیین رنگ فرش
  • انتخاب فرش بر اساس عوامل دکوراسیون
  • انتخاب فرش با توجه به کفپوش
  • اندازه فرش با توجه به مساحت محیط
  • نحوه شستشو و رفو فرش (در صورت نیاز)
  • کارشناسی قیمت و اصالت
  • در نظر گرفتن سلیقه و خواسته مشتری در مشاوره رایگان انتخاب فرش

علاقه‌‌‌مندی‌ها در افراد مختلف نسبت به هم کاملا متفاوت است. سلیقه افراد، به نگرش و سطح زیبا شناسی و زیبا نگری افراد مربوط است. هر کس نسبت به یک موضوع، متفاوت میبیند و انتخاب متفاوتی دارد. به عنوان مثال یک نفر دریا را زیبا ترین طبیعت می‌داند. در حالی که فرد دیگری، ممکن است جنگل را بهتر از دریا ببیند. برای خرید فرش هم همینطور است. ممکن است مولوک خانم فرش دستبافت آبی رنگ دوست داشته باشد. در حالی که حکیمه خانم یک فرش وینتیج قرمز را ترجیح دهد. اصغر آقا فرش ماشینی را برای خانه اش بهتر بداند. اما همسرش برای آشپزخانه یک گلیم چهل تکه پیشنهاد می‌دهد.

همانطور که می‌بینید، سلیقه افراد، نیاز و زیبا شناسی افراد، متفاوت است و ممکن است اصلا با سلیقه ما یکی نباشد. این همه تفاوت سلیقه‌ای، ایراد آنها محسوب نمی‌شود.

ما در ساده کارپت سلیقه افراد را در نظر گرفته و به آن احترام می‌گذاریم. از این رو در مشاوره رایگان انتخاب فرش، فرشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که در وهله اول مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد. چنانچه مغایرتی هم با نیاز شما ایجاد شد (معمولا این اتفاق نمی افتد) قطعا نزدیک ترین محصول به درخواست شما معرفی خواهد شد. شما ناراضی از ساده کارپت بیرون نخواهید رفت.

  • برگزیدن فرش بر اساس جنس

انواع فرش بر اساس الیاف بافته شده و همچنین نحوه بافت، در بازار عرضه شده است. از جمله انواع فرش دستباف، فرش ماشینی، گبه، گلیم و….

چنین تنوعی، محصول دست مشتری را برای انتخاب کالای بهتر باز می گذارد. انواع محصولات فرش، با کیفیت، ضخامت و جنس الیاف مختلف، برای کارایی های مختلف استفاده می شوند. از جمله انواع فرش کرکی، فرش پشمی، فرش ابریشم و فرش با الیاف مصنوعی. به عنوان مثال فرش یا زیر اندازی که در آشپزخانه استفاده می شود باید جنسی مقاوم در برابر آب و محیط آشپزخانه داشته باشد. وگرنه خیلی زود پوسیده شده و مجبور می شوید فرش دیگری خریداری کنید. در حالی که در سالن پذیرایی فرش های نیمه ابریشم (که فرش ظریفی است) هم قابل استفاده و پا خوری است. از این رو در مشاوره رایگان انتخاب فرش، هرگز فرش ابریشم را برای استفاده در فضاهایی مثل اشپزخانه، کف دفتر کارتان یا تراس پیشنهاد نمی دهیم.

  • تعیین رنگ فرش و تاثیرات آن بر دکوراسیون

رنگ ها تاثیر گذار ترین عنصر در محیط پیرامون ما هستند. روحیات ما، خلق و خو، اشتها، زیبا سازی اطراف و هر چیزی که تصورش را هم نکنید، به صورت مستقیم و غیر مستقیم به رنگ‌ها مرتبط است. همین اثر بخشی تایین کننده قوانین متفاوتی است. از جمله رنگ اتاق عمل باید سبز باشد. قرمز رنگ خطر است و … رنگها بخشی از شخصیت شناسی افراد را نیز به چالش می‌کشند. با این مثالها قطعا به اهمیت رنگها پی خواهید برد.

در خصوص خرید فرش و دکوراسیون نیز رنگ ها بسیار نقش تعیین کننده ای دارند. به عنوان مثال رنگهای روشن، محیط شما را بزرگتر و دلبازتر نشان می‌دهد. در حالی که رنگ‌های تیره محیط شما را کوچکتر و دلگیر نشان می‌دهند. در مقابل رنگهای روشن زودتر از رنگهای تیره چرک و کثیف می‌شوند.

برای خرید فرش و سایر اکسسوری های دکوراسیون و هماهنگی آنها با هم به رنگها و تاثیر آنها توجه کنید. اگر دوست دارید محیطی دلباز و وسیع ایجاد کنید، رنگهای روشن را پیشنهاد می‌کنیم. در حالی که اگر دکوراسیون خاصی مد نظرتان است یا نگران نظافت مداوم فرشها و خانه هستید، رنگ بندی تیره مناسب شماست. چنانچه محیطی شاد و سرزنده را می‌پسندید، فرش‌هایی با رنگ‌های شاد، مثل ترکیبی از قرمز، صورتی، کرم، سبز و … پیشنهاد می‌شود.

در مشاوره رایگان انتخاب فرش، علاوه بر بررسی این نکات، این نکته را نیز در نظر می‌گیریم که فرش را برای چه محیطی می خواهید. به عنوان مثال فرشهای تیره و طیف مشکی برای اتاق خواب پیشنهاد نمی‌شود. زیرا اتاق خواب باید محیطی باشد که حس آرامش را القا کند.

  • انتخاب بر اساس عوامل دکوراسیون

انتخاب فرش را بر مبنای هماهنگی با سایر عوامل محیط تان انجام دهید. هماهنگی موجب می‌شود تا محیط دلنشین‌تری داشته باشید. دیگران نیز سلیقه شما را تحسین خواهند کرد. اگر به دنبال انتخاب یک فرش خاص می‌گردید که خانه شما را به بهترین شکل دیزاین کند، باید به عوامل مختلفی مثل، رنگ کف پوش، رنگ پرده، رنگ مبلمان و کوسن ها و سایر اکسسوری‌ها مثل رانر، سبد فرش تزئینی و پاف‌ها.

کف پوش‌های مختلفی وجود دارند و افراد بر حسب سلیقه و نیازشان یکی از آنها را برای محیطشان انتخاب می کنند. از جمله، سنگ گرانیت، سرامیک، پارکت، لمینت و حتی موکت.

نکته: مشاوره رایگان ساده کارپت فقط برای خرید فرش نیست. مشاوران ما برای خرید اکسسوری ها دکوراسیون، خرید انواع پادری و حتی خرید اکسسوری های مد و فشن نیز شما را راهنمایی خواهند کرد.

کف پوش

سنگ گرانیت جزو گرانترین کف پوشها محسوب می‌شوند. ظاهر و جلای براقی دارد و در رنگها مختلف تیره تا روشن در بازار موجود است. نکته‌ای که در انتخاب فرش برای کف سنگ باید در نظر بگیرید، مساحت محیط، جنس فرش و رنگ آن است. پارکت‌ها، کفپوش‌های چوبی است که محیط را دلنواز و اشرافی‌تر نشان می‌دهد. این کفپوشها بسیار گران‌اند. رنگ قهوه‌ای و جلای نیمه براق دارند. سرامیک‌ها، کفپوشهایی هستند که نمای سنگ را روی کف ساختمان القا می‌کند و در رنگها و طرح‌های مختلف در بازار موجود است. لمینت‌ها نیز طرح پارکت و کف چوبی را در رنگها و طیف‌های مختلف القا می‌کند. برای این سبک کفپوشها، پیشنهاد می‌کنیم تمام کف را فرش نکنید. زیبا ترین نما، آن است که در حاشیه یا بخش هایی از فضا، کفپوش شما دیده شود.

موزاییک‌ها، کف پوشهای سنگی _ سیمانی هستند که معمولا خاک تولید می‌کنند. از این رو بهتر است تمام سطح آن را فرش یا موکت کنید و روی موکت فرش پهن نمایید.

نکته مهم در انتخاب فرش برای یک کف پوش، رنگ کفپوش است. قطعا یک فرش تیره بر روی یک سنگ یا سرامیک تیره هیچ نما و جلوه‌ای ندارد. همچنین نمی‌توانید فرش‌هایی با طیف قهوه‌ای و نسکافه‌ای هم رنگ پارکت یا لمینت را با هم استفاده کنید. در این صورت خانه شما خالی و شاید بدون فرش به نظر برسد. این کار محیط و مساحت داخلی تان را بزرگتر نشان می‌دهد.

سایر اکسسوری‌ها را نیز در نظر بگیرید. بهترین دیزاین آن است که رنگها با هم هماهنگ و هم‌خوانی داشتند. البته این یک اجبار نیست. ممکن است شما خانه‌ای پر از رنگهای متفاوت داشته باشید.

  • اندازه فرش با توجه به مساحت محیط

پیش از خرید فرش، باید به مساحت محیط توجه کنید. در نظر بگیرید که تمام کف را باید فرش کنید با فقط بخشی از آن را. قطعا یک فرش 6 متری برای یک آشپزخانه 4 متری خیلی بزرگتر است و لبه‌های فرش روی دیوار را می‌پوشاند. همچنین یک قالیچه 3 متری برای یک سالن 12 متری خیلی کوچک است و تقریبا به چشم نمی‌آید. شما می‌توانید برای هر بخش از محیط‌تان فرشی با ابعاد مختلف پهن کنید. به عنوان مثال اگر یک سالن 16 متری دارید با 2 فرش 9متری و 6 متری آن را دیزاین کنید. ترجیح مشاوران ما در مشاوره رایگان ساده کارپت این است که 2 فرش داخل یک سالن، یک شکل یا هماهنگ باشد. اما با توجه به سبک دکوراسیون مورد درخواست‌تان، پیشنهادات بهتری هم خواهیم داشت.

  • نحوه شستشو و رفو فرش (در صورت نیاز)

نحوه شستشو یا رفو فرش جزو خدمات ساده کارپت است. ما در مشاوره رایگان به شما خواهیم گفت که فرش یا زیر انداز شما از چه جنسی است و برای پاکیزگی آن چه راه کاری به کار ببرید. همچنین اگر فرش شما دچار آسیب شده باشد، برای ترمیم و رفو آن مشاوره داده و اقدام خواهیم کرد.

  • کارشناسی قیمت و اصالت

فرش، یکی از اصیل ترین تولیدات ایران است. برخی از تاریخ نگاران معتقدند که تاریخچه فرش در ایران به پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد. فرش‌ها به خصوص فرش دستباف، جزو فرش هایی با شناسنامه و اصیل هستند. از این رو جزو فرش های گران محسوب می شوند. هر چه فرش دستباف شما قدیمی تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. این موضوع سبب سو استفاده برخی افراد سودجو شده و فرشهای ماشینی مشابه فرش دستباف یا فرشهایی که اصالتی ندارند را به گرانترین قیمت به شما بفروشند. بنابراین فرشها، نیاز به تعیین اصالت و کارشناسی قیمت دارند. در مشاوره رایگان انتخاب فرش، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

ممکن است انتخاب شما یه فرش چهل تکه، گلیم یا گبه چهل تکه باشد. همانطور که می‌دانید، فرش های چهل تکه از تکه‌هایی که از بخش‌های سالم فرش‌های آسیب دیده جدا شده، دوخته می‌شود. یک فرش چهل تکه ممکن است از تکه‌های جدا شده از یک فرش تولید شود. ممکن است ترکیبی از چند فرش مختلف با سن و اصالت های مختلف باشد. در این صورت کارشناسان ما مشخص می‌کنند که هر تکه مربوط به چه نوع فرش دستبافی است. اصالت و قیمت هر تکه را برای شما کارشناسی و مشخص می‌کنند.

محدودیت مشاوره ساده کارپت

مشاوره ما محدود به خرید فرش نیست. برای خرید انواع پادری، به ما اعتماد کنید. ما به شما می‌گوییم که کدام پادری برای فضای شما مناسب است. این نکته را بدانید هر نوع پادری برای هر فضایی مناسب نیست. پادری حمام باید در مقابل جذب آب مقاوم باشد. زیرا به طور پیوسته و مستقیم با آب در تماس است. در حالی که پادری‌های فانتزی اصلا برای محیط‌های این چنینی مناسب نیست. مشاوره رایگان ساده کارپت به شما اعلام می‌کند که پادری مد نظرتان برای محیطی که در نظر گرفته اید، مناسب است یا نه.

انواع پادری شیک مثل پادری گبه، پادری گلیم، پادری فرش، پادری وینتیج در ساده کارپت تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از این پادری‌ها استفاده کاربردی مخصوص به خود را دارند. تصور نکنید که هر پادری ارزانی، خوب و مناسب است. برای این کار حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

چرا کارشناسی رایگان ساده کارپت را توصیه می کنیم؟

  • ایده آل ترین کالا را به شما پیشنهاد می دهیم.
  • مهندسی شده و کارشناسانه ترین پیشنهاد را مطرح می کنیم.
  • خدمات مان را به شما معرفی کرده و بهترین راه کارها را پیشنهاد می دهیم.
  • مشاوره به صورت آنلاین یا تلفنی است. با یک تماس بهترین نتیجه گیری را خواهید داشت. پس نیاز نیست که زمان خود را صرف رفت و آمد پر ترافیک در تهران کنید.
  • چنانچه در تهران ساکن نیستید، نگرانی ندارید. فرقی بین شما و مشتریان خوبمان در تهران نیست. مشاوره رایگان ساده کارپت برای تمام مردمان خوب ایران زمین است.
  • مشاوره به صورت رایگان است و هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنید.
  • برای آنکه هماهنگ تر با سلیقه شما رفتار کنیم، هنگام تحویل سفارش (فقط فرش و پادری)، 2 مورد کالای مشابه به عنوان پرو ارسال می‌شود. شما هر 3 مورد را در محل مورد نیاز پهن و با هم مقایسه می کنید. چنانچه کالای پرو را پسندیدید، با کالای سفارش داده شده شما، تعویض می‌کنیم.
بازگشت به لیست

نمونه کارهای مشابه