پرسش های متداول

پرسش های متداول ساده کارپت امکانی رو فراهم آورده که براحتی بتوانید جواب سوالات مورد نظرتان را یافته و نحوه عملکرد این مجموعه آشنا شوید.

  1. حوزه کاری و فروش ساده کارپت در خصوص چه محصولاتی است؟

ساده کارپت مجموعه ای از تولید تا فروش در دنیای آفلاین و آنلاین از انواع فرش های اعلا ، فرش های چهل تکه دستباف، گبه، گلیم، وینتیج ها و اکسسوری های دکوراسیون ،مد و فشن وابسته به فرش است. از جمله: کوسن های فرش و گبه، رانر فرش، سبد فرش‌های فانتزی، کیف و کفش ، تابلوهای نفیس فرش و تابلوهای نفیس تلفیقی از چوب و فرش، پاف و ….

ساده کارپت امکانی رو فراهم آورده تا بتواند ایده ها و نظرات شما را نیز تامین کند. لذا سفارشات شما را بر اساس طرح و نظر خودتان انجام می دهند.

  1. جنس فرش‌های ساده کارپت چیست؟

همه فرش‌ها و محصولات موجود در ساده کارپت از جنس فرش های دستباف هستند. نحوه عملکرد و تاریخچه ساده را در بخش “درباره ما” مطالعه فرمایید.

  1. آيا به غير از خريد از سايت، از طريق ديگر هم ميتوانم سفارشم را ثبت كنم؟

کلیه محصولات به صورت آنلاین و از طریق سایت ساده کارپت قابل خرید است. شما می توانید به راحتی وارد بخش “محصولات” سایت شده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. در بخش “روش خرید از سایت” روند سفارش گذاری را به خوبی برایتان شرح داده ایم. علاوه بر آن از طریق پیج sadehcarpet  در اینستاگرام نیز می توانید اقدام کنید.

همچنین اگر سفارش یا فرش خاصی مد نظرتان در سایت و اینستاگرام وجود نداشت و یا به فروش رفته بود، می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت و صفحه اینستاگرامی ساده کارپت یا از طریق واتس آپ با ما ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما سفارش شما رو تامین کنند.

  1. ارسال به شهرستان هم دارید؟

بله. ما مفتخریم که کلیه محصولات خریداری شده را با بهترین بسته بندی به هر کجای ایران که بخواهید، برایتان ارسال کنیم. هزینه ارسال در تهران رایگان و در شهرستان ها با توجه به بعد مسافت، تعیین می‌گردد.

  1. پرسش های متداول شیوه پرداخت ؟

شیوه پرداخت در ساده کارپت همانند سایر سایتهای فروشگاهی، با ورود به درگاه بانکی و انتقال وجه از طریق اینترنت است.

چنانچه سفارش گذاری از طریق پیج اینستاگرام انجام گیرد، می توانید با روش کارت به کارت کردن نیز پرداخت را انجام دهید تا سفارش مورد نظر برایتان ارسال شود.

  1. برای ثبت اطلاعات، چگونه به ساده کارپت اعتماد کنیم؟

ساده کارپت به پاس قدردانی از مشتریان و مخاطبین خوبش، وظیفه خود می داند، اطلاعات و حریم خصوصی کاربران و مشتریان خود را حفظ کند. هر گونه اطلاعات شما در ساده کارپت محفوظ می ماند.

  1. خریدی که انجام دادیم، چه زمانی به دست ما می‌رسد؟

با توجه به قوانین و ساعات اداری اداره پست جمهوری اسلامی و بُعد مسافت شهرستان شما، حداکثر بین 2 تا 4 روز کاری سفارش‌تان به دستتان خواهد رسید.

  1. اگر محصولی که اینترنتی خریداری می‌کنیم با دکوراسیون ما هماهنگ نبود چه کنیم؟

شما در ساده کارپت این امکان را دارید تا از مشاوره رایگان خرید فرش استفاده کنید. کارشناسان ما با توجه به سلیقه، مساحت فضا ، بودجه و سبک دکوراسیون تان بهترین پیشنهاد را به شما ارائه کرده و شما را در خرید بهتر یاری می‌نمایند.

همچنین برای خریداران تهرانی، علاوه بر ارسال سفارش، 2 محصول مشابه به صورت پرو ( و رایگان) برای آنها ارسال می شود تا با ایجاد امکان تصمیم گیری بیشتر فرصت انتخاب بهتری از محصولات را داشته باشند.

توجه داشته باشید این شرایط فقط برای خرید فرش ها امکان پذیر است و شامل تمامی محصولات نمی شود.

  1. برای شستشو و پاکیزگی خریدمان چه کنیم؟

مدتی پس از خرید فرش‌های شما به علت استفاده، کثیف و لک می‌شود و در صدد شستشو و احیانا رفوع آنها برمی آیید. چنانچه تصمیم به شستشو گرفتید با یک تماس ساده با ساده کارپت، همکاران ما در حوزه شستشو در محل حاضر میشوند و با ضمانت، بدون هیچ آسیبی فرش شما را صحیح و سالم به منزلتان بر می‌گردانند.

  1. چنانچه پرداخت اینترنتی ناموفق بود، اما پول از حسابمان کم شد چه کنیم؟

این اتفاق ممکن است گاهی به دلیل اختلال در اینترنت یا درگاه بانکی بیوفتد و انتقال وجه به بانک ناقص انجام شود. در اینصورت وجه به صورت خودکار و طی حداکثر 72 ساعت کاری مجددا به حساب شما برمی گردد. چنانچه مبلغ کسر شده، به حسابتان باز نگشت با ساده کارپت تماس بگیرید.

  1. چنانچه هنگام پرداخت، سایت به درگاه بانک متصل نشود، چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر سایت دچار نقص فنی گردید یا به درگاه بانک وارد نشد، با شماره درج شده در بخش “تماس با ما” تماس بگیرید.

  1. آيا می‌توان سفارشات را به صورت حضوری تحویل گرفت؟

با توجه به اینکه ساده کارپت، تمامی امکانات رفاهی برای تحویل سفارش مشتریان عزیز را فراهم کرده و به منظور کاهش سفرهای غیر ضروری تحویل حضوری به مشتریان عزیز امکان پذیر نیست.

ما با هر در خواستی پیش شما و در کنارتان حضور خواهیم داشت فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

  1. چنانچه کالای دریافتی، ایرادات فنی یا آسیب دیدگی داشت چه کار کنیم؟

چنانچه سفارش خود را دریافت کردید اما سفارش شما دچار آسیب دیدگی شده بود، با ما تماس بگیرید. به شرط نو بودن و عدم پاخوردگی فرش، و با نظر کارشناسان ساده کارپت پس از رویت ایراد محصول، کالا برگشت داده می شود. برای این کار فرم ارسال شکایات را پر کنید. (توجه داشته باشید پس از گذشت چند روز از تحویل سفارش یا پاخوردگی فرش، امکان تعویض یا بازگرداندن کالا امکان پذیر نخواهد بود).

  1. چنانچه سفارش بازگردانده شد، هزینه پرداخت شده چگونه بر می‌گردد؟

ساده کارپت در تلاش است تا نظر مشتریان خود را جلب کند. چنانچه ایراد و آسیب دیدگی کالا از سمت ساده کارپت باشد، تلاش می کنیم تا محصول جایگزین را ارسال کنیم. در صورت عدم رضایت مشتری، و بازگرداندن کالا، مبلغ واریزی ظرف مدت 72 ساعت کاری، به حساب شما واریز می گردد.

  1. میتوان سفارش را بصورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کرد؟

همکاران ما در واحد مارکتینگ در تلاش هستند تا در اولین فرصت به صورت شرایط خاص و ویژه این امکان را برای عزیزان بر قرار کنند .

اگر پاسخ سوالات خود را در پرسش های متداول ساده کارپت پیدا نکردید با ما تماس بگیرید